Aastavahetus.

Laupäev, 29. detsember 2007.
Ralfi majast lahkusin kella 12 paiku ning sealt läksin bussiga nr 18 kesklinna. Buss, millega ma pidin Tartu sõitma (esialgsete plaanide järgi), lahkus bussijaamast kl 12.45. Aga kui liinibussist maha astusin, oli kell juba liiga palju, et jõuaks sinna bussile. Minu mäletamist mööda läks järgmine buss Tartu kell 13.00.
Kõndides bussijaama poole, käisin kiiresti Stockmannis läbi. Stockmanni sisenedes oli kell 12.40 ja ma mõtlesin endamisi: “10 minutit, mitte rohkem!”
Reedel ma üritasin samuti “Shaun of the Dead”i leida, kuid ei leidnud. Aga Stockmannis oli see täiesti olemas ja ostsin 98.- eest. Üks lemmikfilmidest. ^^
Bussi jõudsin kenasti ja sõitsin Tartu. Ema tuli mulle Tartus vastu, tal oli Tartusse asja.
Endine klassivend kutsus mind sünnipäevale kella 16.00ks. Ma hilinesin sinna, polnud mingit võimalust õigeaegselt kohale ilmuda. Aga parem hilja, kui mitte kunagi, õigus?
Sünnipäeval polnud viga. Päeva nael oli see, et Ainar toppis torupilli otsa mingit puru täis, pani sõrmed kõikidele aukudele torupill peal ja suunas selle otsa Märdi näo poole ning puhus kõvasti – kogu puru lendas Märdi näkku. Ma sain naerukrambid. xD

Aastavahetusel polnud viga. Keskööseks läksin Räpina kesklinna. Ilutulestikest oli kõige meeldejäävam selline laineline värk, mis igasse kaarde laiali läks. Vanaaasta õhtul oli muidu praktiliselt nii, et mitte mingit erilist tunnet ei olnud.

Üheks enda suurimaks miinuseks minus pean seda, et ma olen tihtipeale otsustusvõimetu. Vanaaasta õhtul oli mul kindel plaan midagi vaadata ja kui kõik DVD’d laua peale ladusin ja mõtlesin, mida nende seast vaadata… Ma ei suutnud valida. Lihtsalt ei suutnud. Kogu õhtu kuluski peamiselt mõtlemisele, et mida vaadata. Ja pärast aastavahetust kesköösel tuli samuti tung filmi vaadata. Esialgu vaatasin “Disturbia”t, kuid hiljem vahetasin filmi ja selleks sai “Titanic.” Mitte, et “Disturbia” oleks halb võinii (vastupidi, hea meelelahutusfilm on); aga ma tahtsin hoopis mingit väärtfilmi vaadata. “Titanic” sobis selleks suurepäraselt.
Kuid eriti kauaks ei saanud seda vaadata. Ma olin üksi kodus; vanemad läksid tuttavatega peole ning tuttavate poeg Kaarel, hea sõber, tuli külla. Ta oli paar tundi siin, kuni vanemad tulid koos tuttavatega. Seni vaatasime ühte teist filmi.

Aga minu poolt kõigile bloggerlastele ja lugejatele: head uut aastat!