Imede öö.

Peab tõdema, et eilne kokkutulek oli küll hea, kuid mitte nii hea, et unustamatu oleks. Ma olin üks esimestest, kes kohale jõudis. Enne mind seisid ukse juures Johanna ja Stella. Võrreldes sellega, milline ma olin kevadel, rääkisin veidike rohkem. Ei läinud mööda minutitki, kui Johanna mainis mulle, et klassijuhataja oli mu blogi lugenud. :D Ja hiljem tuli teiste klassikaaslastega rääkides veelgi jutuks, et klassijuhataja luges mu blogi.
Algus oli huvitavam, kui sai näha klassikaaslasi. Nii mõned olid poole aastaga kõvasti muutunud. Klassivennad tegid vahel tahvlile absurdseid märkmeid, nt: naine=raha2 + aeg3
Ainar tundis nööpide järgi ära, et mul on seljas Armani. : D
Kokkutulek lõppes kl 21.00.
Isa tuli mulle järgi ja ma otsustasin siiski, et lähen Tartu Lõunakeskusesse Imede Ööle. Läksime sinna koos naabritega. Tartu poole sõites ema ütles, et jättis mõõdulindi naabrite ukse taha, kuna arvas, et naabreid polnud kodus ja ei hakanud seega kella helistama.
Siis pärast seda jutuajamist ema vaatas mulle otsa ja ütles: “Kas sa seda mäletad, et millagi teises klassis oli su päevikusse kirjutatud “mõõdulind?” ” :D
Jõudnud lõpuks Lõunakeskusessse, siis mind ajas väga muigama, et rahvast oli meeletult palju. Meenutas mingil moel selle aasta Go Live’i, mis oli inimestest kõvasti pungil. Kuna ma olin kindel, et soovin uut DVD-mängijat, mis mängiks ka endakirjutatud filmide cd’sid, nagu näiteks Ralfil on. +/- Elektroonikapoes oli üks üks täiuslik mark – Philips DVP-5960. ^^ Elektroonikapoes andis ikka kõndida küll, rahvast oli nii täis ja järjekorrad olid väga pikad. Enne nimelt selle dvd-mängija valimist kõhklesime teise vahel, küsisime müüjalt tarka nõu. Ta ütles, et DVP-5960’l ja teisel margil (ei mäleta, mis see oli) seisneb erinevus vaid selles, et DVP-5960’l on olemas HMDI.
Järjekorras seisin ligi 40 minutit. :D
Imede Ööl oli lisaks see ka väga tore, et nägin meeletult palju tuttavaid. Umbes 25-30 tuttavat nägu tundsin ära. Suureks üllatuseks oli isegi näha sedasama kallist sõbrannat, kes sai armastuses suure hoobi.. Ta isegi naeratas mind nähes. ^^
Iluuisutamised olid head ja viimane etteaste seoses tuledega oli võimas.
Koju jõudsime umbes pool 3 öösel.

Lisa kommentaar