Võimalik ettekääne?

Täna on Räpinas pidu, täpsemalt kontsert. Tanel Padar esineb. :D
Ma ei tea veel, kas ikka minna ning mul pole samuti pilet eelmüügist ostetud, kohapeal makstes on pilet 25.- kallim. Nagu oli ka sõbrapäeva peoga, toimub see kontsert samuti neljapäeval.. Minu meelest ei ole üldse sobilik neljapäeviti kontserte/pidusi korraldada. Ning mul on vaja “Libahunt” samuti läbi lugeda, mille vastamine on reedel. Nii et, selle võib tuua ettekäändeks, miks ma peole ei läinud. : D

Pühapäeval käisin uisutamas, viimati uisutasin kuskil 1,5-2 aastat tagasi. Algus läks veidike krobeliselt. Raske oli alguses, pidin ära harjuma. Oskused olid veidike rooste läinud. :D Kuid 30 minutit uisutamist ja siis hakkas asi selgemaks saama. Siis ühinesin teiste poistega, hokimängus. Koju jõudsin kuskil pool 8 või 9. Pärast seda olin tükk aega arvutis ja suubusin magama, et kella 3ks üles tõusta ja jälgida Oscari Galat.

Paistab, et mu vend ongi leidnud tõelise armastuse. Kui ta pühapäeval hakkas Moskvast Eesti poole rongiga sõitma, siis nad mõlemad nutsid, et mu vend läheb ära. Venna sõnul on tüdruk päriselus ilusam, kui näeb piltidel välja. Eks see ole nii enamustega. : )