32 mb -> 1 gb

Homme on siis mul sünnipäev, wheeeee!! : )
Homme saab iga klassikaaslane neli erinevat kommi. Käisin kella 19.00 paiku poes ning ostsin Geišha, Dumle, Marianne ja Mari kommid. Kojujõudes valasin need kommid korvi. Klassijuhataja tunnis jagan need kommid ära. :)

“Borat” oli ülilahe. Ma ei mäleta, millal ma viimati nii palju naersin filmi vaadates.
Te kindlasti teate eilset avariid, mis juhtus Põltsamaa kandis, mille tagajärjel üks näitleja surma sai jms.
Nad pidid Tartus esinema. Ning mu vanemad pidid sinnsamasse etendusele minema. Avarii tõttu said nad piletirahad tagasi jms. Siis mu ja sõbra vanemad otsustasid ka seda “Borati” filmi vaatama tulla. Õnneks said ma piletit ostetud, istuvad meist neli rida eespool ainult.

Enne kino ostsin Tartu Kaubamajas PSP jaoks 1 gb suuruse mälukaardi, eelmine mälukaart PSPl oli 32 mb suurune. Nüüd saab muusikat PSPle panna ning koolis kuulata muusikat, ilma kõrvaklappide jms abil. : )

2 thoughts on “32 mb -> 1 gb

  1. F. ütles:

    Päev hilinenult: Palju õnne sünnipäevaks!

  2. Pyramid Head ütles:

    Aitäh, Ralf! :)
    Kirjutasin eilsest päevast ka sissekande valmis tükk aega tagasi.

Lisa kommentaar