Uni vs. ärkvelolek

Jeiii, ma sain neljapäeval Silent Hill’i plakati. Ma andsin sellele väga suure *mopsu*, kui sain kätte. Ja andsin ka sellele teise *mopsu*, kui panin selle enda tuppa, King Kongi plakati kõrvale, seinale. Väga mõnus, uhke tunne on. Irw, ja sellest ma üldse ei hakka rääkima siin, kuidas selle sain. Irw… omavahel räägin vast. : D
Skeidipargi avatseremoonia oli suht kihvt. Kohati oli naljakas, eriti kui vabatahtlike kohalt üle sõideti. : D

Oehh… ma pole ikkagi saanud üle suve harjumusest. Ma lähen ikkagi hilja magama, ja seda ka koolipäevadel. Teisipäeval läksin pool kaks magama, kolmapäeval kuskil kell kolm, nelja päeval poole kolme paiku. Uni kogus end kokku ja ründas reedel. Koolis oli väga suur võitlus silmadel – uni vs. ärkvelolek. Uni võitis vahepeal, ajaloo tunnis. Köh-köh..
Tekkis küsimus, et kas ma olen ainus selline?! Kõik teised lähevad vara magama.. ja mina… : D

Black Eyed Peas – My Humps hakkas väga meeldima, tänud Merlinile, kes seda laulu soovitas.

Ja muide, ma käisin septembri lõpus Venemaal. Vaadake esmaspäeval (23. oktoobril) ETV’d kell 20.00. Meiega oli reisil kaasas ETV võttegrupp. Eks võib-olla näete mind. : D
Ja pidage meeles – kui näete kedagi seal rohelise Nike’i pusaga, halli värvi nokamütsiga ja kedagi pikkade blondide juustega karvikut, siis see olen mina! : D

*Cheers!*

5 thoughts on “Uni vs. ärkvelolek

  1. genky ütles:

    Sa pole ainuke, kes kooli ajal hilja magama läheb :) Ma tegin seda päris tihti ja teen ka praegu, kuigi loengud algavad ainult korra nädalas 08.00 :P

  2. Alice ütles:

    mina lähen magama kell üksteist-poolkaksteist!
    ja ikka ma ei puhka välja, nii et edu Sulle^^

  3. Sizzy ütles:

    Mina olen see korralik, kes läheb kümne-pool üheteist aeg magama.ˇˇ

    Tegelikult lihtsalt ema ei lase kauem olla. Aga kui oma toa saan, siis asi võib muutuda xD

  4. F. ütles:

    Mul on koolis higistamist piisavalt palju, et vajun vahel lausa viie paiku ära ja magan umbes kaheksani. Isegi vahel tehtavast päevauinakust hoolimata ei pea ma umbes 12 öösel hakkava CSI’ni vastu ja kukun magama. Juhtub enamasti, et jään lihtsalt telekat vaadates magama ja hommikused X-Men multikad äratavad. :D

  5. Priit ütles:

    Ise olen samasugune varem, kuid sain üle..kuid mis kasu sest on, minnes 22:00 magama minnes olen ärgates veel väsinum kui kell 00:00 magama minnes….

Lisa kommentaar